mandag 26. november 2012

#001 It all has to start somewhere


Åpner herved min blogg, og viser dere hva det kommer til å dreie seg om. Selvom dette emnet ikke er påbegynt enda.

Det er et stykke rogn som ved et hendig "uhell" ble surnet. Kommer til å bli en skål av et slag.

Følg med, så får du se hva som skjer med dette og mange andre emner.


I hereby open my blog, and show you what it's going to be all about. Although this project has not been started yet.

It is a piece of rowan which at a convenient "accident" was soured. It's going to be a bowl of a kind.

Stay tuned, and you'll see what happens with this and many other pieces of wood.

6 kommentarer:

  1. Synes det er spennende å se hvordan det går med emnene dine :)

    SvarSlett
  2. Den som venter/følger med får se ;)

    SvarSlett
  3. Hærlig.
    Kanskje du etterkvært kan lære oss litt ;)
    Gratulere me blogg!
    Helsing ifrå Sjårdalen

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Spennanes greier, det her :)

      Masse hilsener tilbake fra Rio Grande!

      Slett
    2. Hei hoscra! Dette ser veldig fint ut! Telle meg inn som en klar tilhenger. Jeg trenger litt spenning! Først må jeg finne ut hvordan du kommentere annet enn som anonym!

      Kjenner du meg?

      Slett
    3. Hei Anonym. Misstenker deg for å være min onkel Larry...? Onkel Larry har iallefall blitt min følger nummer tre. (Hurra!)
      Uansett; er helt ny på dette selv og er ikke sikker på detaljene rundt kommentarene. Tror du må velge annet enn "Anonym" under "Svar som:"

      Slett