onsdag 19. februar 2014

#092 For sale at The Local Handicraft Store

- scroll down for english -

dagens lokalavis / todays local newspaper
For noen dager siden ble jeg kontaktet av Norsk Flid Husfliden i Tromsø med spørsmål om de kunne få selge mine arbeider i butikken. En særdeles gledelig henvendelse. Etter litt avklaring og planlegging har de nå fått en pakke fra meg med diverse boller, fat og lysestaker i diverse størrelser som nå ligger til salgs i butikken.

Dette er særdeles trivelig og spennende. Jeg har nå et permanent utsalgsstad for mine arbeider midt i byen. Og det å bli kontaktet av Husfliden på denne måten ser jeg på som en stor anerkjennelse av mitt håndverk :)









Some days ago I was contacted by the Norwegian Handicraft Store in Tromsø asking if they could sell my work in the store. A particularly gratifying request. After some clarification and planning, they have now got a package from me with assorted bowls, platters and candle holders in various sizes which now are for sale in the store.

This is really great and exciting. I now have a permanent place where people can buy my work right in the city center. And to be contacted by the Handicraft Store like this I consider as a great recognition of my work :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar